Veelgestelde vragen
Is de behandeling geschikt voor alle haartypes?
Ja, de behandeling kan bij alle haartypes worden toegepast. De behandeling is namelijk gericht op de hoofdhuid en niet op het haar. Uiteraard wordt het haar gewassen en 80% geföhnd indien gewenst.
Indien u het in model gefohnd wilt hebben kunt u dat bij de afspraak bij boeken onder het kopje head spa treament en in model fohnen.
Moet ik mijn haren van tevoren wassen en uitkammen?
Wassen hoeft niet, dat doen wij voor je! Het is wel fijn als je je haren van tevoren hebt gekamd, zodat dit minder tijd in beslag neemt tijdens de behandeling en je langer kunt genieten.
Kan ik komen met extensions?
Ja dat kan, maar het is een must om ze vooraf uitgekamd te hebben. Anders wordt dit van je tijd afgetrokken en dat zou zonde zijn. Houd er wel rekening mee dat de beleving anders kan zijn als je extensions hebt, omdat het gevoel op je hoofd dan op sommige plekken iets minder is. We checken eerst hoeveel extensions je hebt, of ze goed gekamd zijn (!!) en hoeveel ruimte er over is op de hoofdhuid. Soms moeten we bepaalde stappen overslaan als er niet veel 'hoofdhuid-ruimte' is door die prachtige extensions, of als bepaalde handelingen meer tijd in beslag nemen door de extensions. Geen stress! We willen nog steeds dat je een geweldige ervaring hebt. Dus, als je extensions hebt, vertel het ons van tevoren, zodat we alles perfect kunnen afstemmen.
Moet ik speciale kleding dragen tijdens de behandeling?
I.v.m. de massage is het fijn als je trui uit kan. Je kunt er een hemd onder dragen als je dat fijn vind want die mag je aan laten.
Kan ik sieraden aan laten?
Kettingen kun je het beste niet aan doen en grote oorbellen ook niet.
Zijn de producten die jullie gebruiken veganistisch en milieuvriendelijk?
Ja, we gebruiken 100% veganistische, biologische producten van het merk Oway. Deze producten zijn ontzettend milieuvriendelijk. Denk hierbij aan kartonnen en glazen verpakkingen.
Is de behandeling geschikt voor mensen met hoofdhuidproblemen?
Ja, een behandeling is geschikt voor mensen met hoofdhuidproblemen. Je kunt het beste de behandeling 'Scalp Detox & Head Spa' boeken als je kampt met een hoofdhuidprobleem. We analyseren dan eerst de hoofdhuid en maken daarna een behandeling op maat. Als je ernstige hoofdhuidproblemen hebt is het belangrijk om ons te informeren over jouw specifieke aandoening zodat we de behandeling kunnen aanpassen aan jouw behoeften en eventueel kunnen overleggen met een medisch specialist of dermatoloog voordat we starten met de behandeling.
Hoe vaak moet ik een headspa boeken voor optimaal resultaat?
In combinatie met thuisgebruik van de juiste producten, is het in veel gevallen haalbaar om na 3 behandelingen een gezonde en herstelde hoofdhuid te behouden.
Wat is het verschil tussen een head spa behandeling en een reguliere kappersbehandeling?
Een head spa richt zich voornamelijk op de gezondheid van de hoofdhuid en een stukje wellness, terwijl een reguliere kappersbehandeling meestal gericht is op haarstyling en knippen. Een head spa legt de focus meer op hoofdhuidverzorging en ontspanning.
Is een head spa geschikt voor zwangere vrouwen?
Ja geschikt voor zwangere vrouwen. Tijdens afspraak even neerzetten zwanger en wij zorgen voor extra steun in de rug mits dit nodig is. Tijdens de behandeling is het mogelijk om te bewegen en verliggen.
Wat gebeurt er als ik te laat kom?
De tijd die je te laat komt, wordt ingekort op de behandeling vanaf het moment dat je 5 minuten of langer te laat bent.
Annuleringsvoorwaarden
Helaas ervaren we steeds vaker dat klanten niet op hun afspraak verschijnen zonder tijdige afmelding of te laat afmelden.
Om onze dienstverlening te optimaliseren en onze toewijding aan klantenservice te waarborgen, hebben we besloten om voor behandelingen met een waarde boven de 50 euro een aanbetaling te vragen. Deze aanbetaling wordt gevraagd wanneer een afspraak niet ten minste 24 uur van tevoren is geannuleerd.
De aanbetaling is bedoeld als een borg om ervoor te zorgen dat de tijd van onze professionals wordt gerespecteerd en om de beschikbaarheid van onze agenda's te handhaven. In het geval van een niet-tijdige annulering behouden wij ons het recht voor om de aanbetaling te behouden als compensatie voorde gereserveerde tijd en mogelijke verliezen.
Wij waarderen uw begrip en medewerking, en we blijven ons inzetten voor een naadloze en hoogwaardige service-ervaring voor al onze gewaardeerde klanten.